Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

babucha

1. 11. 2012 9:25
navíc u tohoto článku zrušili diskusi,

která se jaksi nehodila k úžasné nabídce v komerčním článku. Ráda "bydlení" pročítám a občas reaguji - zrovna u tohoto článku jsem si dovolila připojit komentář - zhruba v krátkosti se stejným obsahem, jak uvádíte zde. Ještě jsem tam zaregistrovala podobný názor od "vegab". Když jsem se po několika hodinách chtěla podívat na další reakce - byla diskuse fuč ... připadá mi to celé docela nemravné :-/

2 0
možnosti

Chytrakz hospody

1. 11. 2012 9:25
Přesně, to co jsem chtěl rozporovat,

bylo v článku pak napsáno, Je jasné, že pokud mám zaplatit za projekt 200-300 tis. Kč budu se ošívat. Pokud však zaplatím za stavbu místo 5.000 tis. Kč o 500 tis. Kč víc, tak to jde tak trochu mimo mou pozornost. Na straně druhé, jsem se však setkal s projektanty, kteří cenu své práce odvíjeli od celkové ceny díla. Tedy pokud mi tam zabudují zlaté kouhotky do koupelen, či jiný zbytečně drahý materiál, tak o to více dostanou aniž by jejich práce byla náročnější. Jejich spojení s dodavateli je taky velké. Takové to chování mají advokáti, soudy (ale ty maj naštěstí v řadě případů stropy) a zpostředkovatelé. Tedy vy architekti zase nejse tak svatý, jak se děláte.

1 0
možnosti

Kousavka

1. 11. 2012 9:15
Čemu se divíte?

Čemu se divíte? Četl jste moderní formu reklamy: PR článek.

2 0
možnosti
  • Počet článků 257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2303x
Moje krédo je podle NZ, listu Filipským 3,14: "Běžím k cíli, abych získal nebeskou cenu, jíž je Boží povolání v Kristu Ježíši."