Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

5. 5. 2010 14:52
ti broučci

inu vidím, že se školství za skoro 35 let nezměnilo. Broučci jsou podle mého pro malé děti ta nejméně vhodná četba. Jak slyším broučci, otvírá se mi kudla v kapse. Já byla od malička dítě velmi čtivé a vydrželo mi to dodnes. Když pominu tu děsnou sladkobolnost, která mi lepila patro už tenkrát, tak právě nejvíc mne otrávilo, že všichni umřou. To se prostě v pohádkách nedělá. Vím, že mi to tenkrát přišlo smutné a jako obrovský podvod, protože to měla pohádka a ty přece vždycky končí šťastně. Od těch dob jsem neměla důvěru k názoru na knížky od nikoho (asi jako když doktor říká, že to nebude bolet-a bolelo to vždycky).A Trnku vysloveně nesnáším.Včetně jeho animací, ze všech kukučů na mne kouká ten podvod, že všechno bude špatně. A myslím, že nevnucovat mi broučky jako malému dítěti, ale spíš jako studentovi, vše by bylo jinak. Ale to vlastně nemá s vaším článkem co dělat. Tak vidíte, stačí říct broučci a já veště dneska vyletím jak čert z krabičky hihi

0 0
možnosti
K

Kitchener

5. 5. 2010 1:22
S Polednici to taky

mame nahnuty. Mala, sneda, tvare dive pod plachetkou osoba.....a krade! I kdyz v tomhle pripadu jen dite.

0 0
možnosti
  • Počet článků 257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2303x
Moje krédo je podle NZ, listu Filipským 3,14: "Běžím k cíli, abych získal nebeskou cenu, jíž je Boží povolání v Kristu Ježíši."