Středa 12. května 2021, svátek má Pankrác
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. května 2021 Pankrác

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dag15

asperger

Nechcem, aby to vyznievalo akokoľvek zle i keď asi bude. Ja sám mám vtriede spolužiaka so syndromom ktorým trpí aj váš syn a poviem vám, radšej by som mal v triede desať homosexuálov ako jedného ,,aspergera"

0/0
12.4.2010 12:38

atlanttt

Šikana na školách...

Milý pane Martine Pinci,

píšete velmi hezky o zvláštnostech vašeho dítěte a jeho těžkostech během školní docházky. Myslím, že jste výborný otec, že jste se takto o vašeho syna staral. Mám však jinou zkušenost k otázkám gay tématu ve škole. U nás ve škole se také otázka sexuální orientace nijak neřešila, ale myslím, že to mělo následky hlavně na lidi, kteří se jako gayové cítili. Já sám jsem gay a hodně by mi tenkrát pomohlo, kdyby jsme se učili o tom, že tato orientace je v podstatě normální. Mnoho předsudků kolem mě totiž způsobilo, že jsem byl v té době nesebevědomý, že jsem se cítil nepřijímaný, zmatený, posměchuhodný atd. Kdyby nás učitelé odmalička od té první třídy učili, že sexuální orientace je vpořádku ať je homo nebo hetero, tyto stavy by se u mě vůbec neobjevili a já se nemusel v té době trápit. Toto trápení mě pravda posílilo do budoucna, ale myslím si, že to situaci ve školství neomlouvá. Dodnes totiž v skrytu duše cítím onen handikep ocejchovaného. Zvažte svůj postoj.

0/0
11.4.2010 17:36

three times banned star

Re: Šikana na školách...

Proboha, proč by se v první třídě mělo učit něco o sexuálních orientacích? Není tohle spíš věc rodiny než školy?

0/0
12.4.2010 6:40

Jarcho

Škola má učit.

Úkolem školy je učit, kvůli tomu děti do školy posíláme. Aby se naučily matematiku, pravopis, fyziku, chemii, biologii, dějepis a nějaký cizí jazyk. Řešit sexuální problémy dětí není úkolem školy, od toho se musí škola držet stranou, protože do sexuálního života žáků a studentů učitelům vůbec nic není.

A obtěžovat sexem děti už od první třídy - to je o přes hubu.

0/0
12.4.2010 12:05

jamjam

"papír" není ostuda, ale nástroj vdělávání

Vážený pane,

jsem učitel na pražském gymnáziu a o syndromu, kterým trpí Váš syn jsem shodou okolností prvně slyšel poprvé tento týden v televizním seriálu:-) Nemám lékařské vzdělání, a proto bych ocenil, kdyby student s tak neobvyklou diagnózou měl takový "papír", z něhož bych se o jeho specifických potřebách dověděl co nejvíc. Takovému "papíru" se Vy ovšem bráníte a nesmyslně voláte po metodických příručkách. V těch se ale právě dočtete, že pedagog musí brát takové "papíry" v potaz. Pokud ovšem žádný nedostane, nemůžete chtít, aby šel vystudovat ještě na lékaře, aby dokázal takového studenta diagnostikovat a nastavit podmínky jeho vzdělávání.

Druhá poznámka směřuje k tomu, co zde komentovali i jiní - chcete specifický přístup a toleranci vůči svému synovi, ale o lidech, kteří se liší taktéž vrozenou odlišnou orientací, mluvíte jako o jedincích zvrácených... Přitom homosexualita narozdíl od homofobie, kterou zjevně kvůli traumatickému zážitku z dětství trpíte, není ani nemoc...

0/0
11.4.2010 11:22

BoboHml

Re: "papír" není ostuda, ale nástroj vdělávání

R^

0/0
11.4.2010 14:19

václav2205

objektivní křesťan? TĚŽKO!!!

Sám mám dlouholetou zkušenost s náboženstvím a tak vím, jak i inteligetní člověk může mít pokroucený pohled na realitu, pokud se označí za "zapáleného" křesťana. Toho je i případ autora tohoto članku. Protože i 2x studovaný člověk, jak o sobě tvrdí, může pak napsat takové nesmysli.

Z osobní zkušenosti vím, jak lidé vyznávajícího nějakého boha mohou páchat lidské zlo s úsměvem na tváři, neboť jejich mysl bývá naplněna předsudky a myšlenkami jiných.

Kéž by všichni tito lidé začali používat zdravý rozum. A autorovi tohoto članku bych vzkázal ať přestane psát demagogické nesmysly a raději šíří tu lásku a toleranci, která je v těch jejich písmech hlásana. Jo a také ať si doplní k těm vysokým školám, co má, i sexuální vzdělání.

0/0
11.4.2010 8:26

Semper2.2

Re: objektivní křesťan? TĚŽKO!!!

jste hloupy nevzdelany  a - sam - netolerantn, a navic i tupec, plny christianofobnich predsudku.

Sexualni ´´vzdelani´´ je politicky nastroj levice na rozvraceni tradicni rodiny , vy hlupaku. Ale to vam asi nedochazi.

Doufam ze to ODS s necaserm a lidovci po volbach zarazi, pokud ne,  je to na rodicich.

0/0
11.4.2010 13:52

Reg

:)

Člověk je tvor až úsměvně nedokonalý. Někoho v dětství zneužíval kněz, a tak si vytvořil obrázek o celé katolické církvi. Někoho obtěžoval homosexuál, a tak si vytvořil obrázek o homosexuálech. A to ho drží a nepustí se toho a bude o tom po zbytek života psát blogy. :)

0/0
10.4.2010 21:05

Reg

dotaz

Píšete, že jste se v době svého mládí nikdy nesetkal ve škole se šikanou kvůli sexuální orientaci. Prosím doplňte, kolik vašich spolužáků se tehdy ve škole v kolektivu přiznalo k homosexuální orientaci. Ať z toho můžeme udělat nějakou smysluplnou statistiku. Děkuji.

0/0
10.4.2010 20:44

three times banned star

Re: dotaz

Proč by školáci měli mluvit o své sexuální orientaci? Co je komu po tom a koho to zajímá?

0/0
10.4.2010 21:34

Reg

Re: dotaz

Proboha, to je snad normální, neskrývat před kamarády, s kým chodím. Kdo je ten kluk, se kterým jdu do kina a se kterým jedu na víkend na výlet... Nebo vy jste v době školy (střední, vysoké) nevěděl(a) o svých spolužácích, jestli jsou nezadaní nebo jsou zadaní a kdo je jejich partner? Problém v minulosti, a do značné míry i v současnosti, je ten, že homosexuál se radši navenek tváří jako introvert, jako podivín, který nikoho nemá, než aby normálně představil svým kamarádům partnera a bral ho do hospody a na společné akce.

0/0
10.4.2010 22:04

wakan.

Re: dotaz

tipuju, ze na tohle vam pani Kulhankova neodpovi :-)

0/0
10.4.2010 22:08

Vikina

Re: dotaz

a proč by měla? Za našich dob jsme skutečně ještě ve 14 letech s nikým nechodili, natož nedej bože spali. Dokonce ani na střední jsme neměli potřebu to nikde vytrubovat (o tom, s kým spí spolužačky, jsme fakt nepátrali a ony zase v žádném případě nesoutěžily, která z nich přijde dřív o panenství). A nezdá se mi, že bychom něco propásli či o něco přišli - spíše naopak, spíše naopak.

0/0
10.4.2010 22:27

wakan.

Re: dotaz

cetls jste vubec na co reagujete? Rict v 17 letech kamaradum ve tride koho jsem pozval na rande znamena soutezit o to, kdo prijde prvni o panictvi/panenstvi?  Vy jste na gymplu (15-18 let)  nikdy neresil kdo s kym chodi?

0/0
10.4.2010 22:42

Vikina

Re: dotaz

Ne, my jsme byli tehdy rádi, když jsme vůbec sami něco schrastili, takže na řešení ostatních jsme fakt neměli čas (i když jsme samozřejmě věděli, kdo s kým, jenže takoví, co si už začali, tvořili asi tak 10% žáků, ostatní buď ještě nikoho neměli, nebo to úspěšně tajili). A ta poznámka o panenství holek byl jen poukaz na zcela rozdílný přístup kdysi a dnes, což je mj. důsledkem právě takových volnomyšlenkářských psychopatologií, které dnes dokonce posvěcuje stát.

0/0
10.4.2010 23:07

wakan.

Re: dotaz

Takze se shodneme na tom, ze jste se na gymplu bavili kdo s kym a jak, a poznamka o panenstvi nema nic spolecnyho s Regovym prispevkem?

0/0
10.4.2010 23:23

Reg

Re: dotaz

Takže za prvé: Autor zmiňuje školy "základní, střední i vysoké". A za druhé: Proč sem taháte sex? Proč mluvíte o nějakém panenství? Homosexualita není o sexu (to "sex" v názvu znamená "pohlaví") a tudíž ani homofobie není o sexu. Je to o náklonnosti ke stejnému pohlaví, to znamená o tom, že chodí kluci s klukama a holky s holkama. Mluvit o tomto otevřeně se spolužáky neznamená mluvit o sexu!

0/0
11.4.2010 0:35

three times banned star

Re: dotaz

No, pěkně jste se do toho zaplet.

0/0
12.4.2010 6:43

whosaysyoucant

Pro autora..

Zvláštní článek, doufáme, že Váš syn  bude gay. :-) Možná pak pochopíte, co znamená homosexualita.

0/0
10.4.2010 16:19

Camino

Re: Pro autora..

Hezky prispevek, diky whosaysyoucant, bude to tady pekne nechutne, slezou se sem vsichni, kteri zrejme fandi Ugandske vlade, ze chteji popravovat homosexualy.

0/0
10.4.2010 21:51

Vikina

Re: Pro autora..

Ale to přece není o homosexualitě, to je o tom, že místo toho, aby se mladí ve škole dozvěděli něco o rodině, o úskálích vztahu a jak jej udržet, je jim podsouvána nějaká svinská ideologie, že bisexuálnost je normální (prý 50%, no to je přece vrchol). Takže místo prorodinné výchovy, tolik potřebné zejména v dnešní době, se vyučuje něco přesně opačného. Inu, to máme z toho, že jsme byli tak tolerantní k homoušům, ustoupí se v rámci tolerance a uznání, že to mají těžké, o kousek vzad, a místo vděčnosti se dočkáme dalších útoků.

0/0
10.4.2010 22:34

Manas.18

Re: Pro autora..

Můžete mi vysvětlit v jaké škole je lidem podsouvána ideologie, že bisexualita je normální? Ve škole jsem se učil základy pro rodinu, o úskalích vztahu a jak jej udržet. A jsem gay. Nikdy! Učitelé na škole nemluvili o bisexualitě/homosexualitě. Učitelé jsou nestranní a naopak, homosexualitu berou. A nikde na škole se nedovíte že je žákům podsouvána ideologie. Kdyby ste si nejdřív ze všeho vzpomel na základní školu, jestli ste se to tam učil. Rodinná výchova se nezměnila a pokud o tom učitel mluví, tak řekne jenom že homosexualita existuje a je potřeba ji tolerovat a dál to nerozvádí. Učitelé nejsou dementi jak si myslíte. Období coming outu, kdy si uvědomujeme svou orientaci je velice těžké období a pokud máme kamarády, tak se jim svěřujeme, protože už to v sobě dusit nechceme a potřebujeme si o tom s někým promluvit, ptz sdílení stránky naší osobnosti s ostatními je důležité pro

naše duševní zdraví - čím pozitivnější je gay/lesbická identita, tím lepší je duševní

zdraví a sebeústa.

0/0
12.4.2010 6:32

Quetzalcoatl

odlišnosti

V článku píšete o svém synovi toto: ˇ"(...) kdo se s tímto narodil, za odlišný způsob svého myšlení,

chování a komunikace nemůže (má odlišnou stavbu mozku) a jeho okolí

(rodina, spolužáci, přátelé) se musí naučit tyto odlišnosti respektovat."

Já jsem homosexuál, také jsem se s tím narodil, a chci přesně to, co Vy chcete pro Vašeho syna. Tedy aby byla moje odlišnost respektována.

A mimochodem, když mluví křesťan o "hodnotách" - nepřijde Vám to jako dobrá přetvářka? Viz pedofilní kněží v celé Evropě...

0/0
10.4.2010 13:21

Reg

Re: odlišnosti

Článek je sice hloupý, ale váš argument v poslední větě - s prominutím - také. Ne každý křesťan je pedofilní prase, i když se to dnes někomu může zdát. Stejně tak ne každý homosexuál je pedofilní prase, jak se může zase zdát někomu jinému, koho třeba někdo takový v dětství obtěžoval na pískovišti. Takže nepaušalizujme... nejsme jako oni.

0/0
10.4.2010 21:02

Quick

poslední poznámka

je ta že porávě největší homofobové jsou nejčastěji...doplňte si sami !

0/0
10.4.2010 12:21

Quick

další rady křesťanů

které vedou nepochybně do pekla jsou:

množte se!

zvlášť když planety je dávno přeplněná tak radit tohle zvlášť křesťanům někde v zemích 3.světa je rada která zajistí jak chudobu,tak neklid a nepokoje kteréí z nich budou následovat při katastrofálním množení.

církev je mocenská instituce kterou houb zajímá nějaké blaho člověka,jim jde o moc,peníze,statky atd.

a většinou kdo se k nim jednou dá ten je s charakterem také na štíru a halí to do roucha "křesťana"

0/0
10.4.2010 12:20

Quick

pokračování

jinak křesťani vůbec jsou ti kdo vedou lidstvo směrem do pekla-zvlášť povedené jsou rady papeže :

1/ nepoužívat antikoncepci a kondomy-tak se lépe nakazíte!

-pokud nejste křesťan a nemáte sex až po svatbě abyste pak zjistil že vám to s tou vaší vůbec nevyhovuje a byl nadosmrti /neboť rozvod církev též zapovídá/ nešťasten.

2/ církev křesťanská by si měla sečíst koilk životů svými radami ,válkami,tmářstvím atd za svou historii poškodila a zničila a jedinci kteří ji podporují by měli zvážit jestli náhodou nepodporují právě zlo které je v "v rouše beránčím".

to že se narodili v zemích kde bují křesťanství a oni ho bemyšlenkovitě přijali je stejné jako fanatismus u těch kdo se narodili jinde kde kvetou zas jiná fanatická náboženství...

0/0
10.4.2010 12:17

Quick

pár poznámek k článku 2x vzdělaného pána

1/ už označení "angažovaný křesťan" silně připomíná doby "angažovaných komunistů"

2/církev a její příslušníci mají zvlášť v dnešní době hodně co mluvit do sexu .zvlášť po

prc-ačkářských skandálech

3/ zajímavé je že když má někdo syndrom a je to vrozené  a tvrdí že je to ok,tak na druhou stranu homosexualita která je také vrozená už Ok není.

0/0
10.4.2010 12:11

pxetr

Homosexuální pedofil

Jak si dovolujete tvrdit,že ten co vás obtěžoval na hromadě písku byl homosexuální  pedofil,to jste byl už jako dítě tak chytrý. Jste prach sprostý demagog,schováváte se za vaše postižené dítě a rozséváte kolem sebe nenávist a homofobii.Vy dobře víte,že homosexualita je vrozená záležitost, zrovna tak jak je vrozená porucha vašeho syna,tak to neschazujte.

0/0
10.4.2010 12:08

TrueRobos

Tak tak

Do sexu stále mluví kdejaké instituce. Jedna říká, že máme být toleratní k ostatním (fuj), jiná zase, že sex smíme mít jenom hetero, jenom po svatbě, jenom s manželkou, jenom bez ochrany, ideálně zepředu a rozhodně ne do kakaové dírky. (Hurá! Tak to má být!) Případné výjimky, jako že pan farář sodomizuje ministranty, jsou pouze pomluvou a útokem na tuto vysoce morální organizaci, která má jediná co mluvit do sexu.

0/0
10.4.2010 11:52

marvinka

O co

O co je lepší člověk s Asperger. syndromem, než člověk s homosexuální orientací? Nebo tak mi to z článku alespoň vyznělo..8-o

0/0
10.4.2010 11:20

MaBla

Re: O co

??? Nejdříve čtěte, pak komentujte. :-/

0/0
10.4.2010 11:27

marvinka

Re: O co

Vždyť jsem četla a takto mi to vyznělo. A jak pročítám diskuzi, vyznělo to tak pro více lidí:-/

0/0
10.4.2010 11:28

topmaster

ceska pornograficka republika

CR je nejateistictejsi zemi sveta s postkomunistickou "moralkou". Dusledkem je ze tisice mladych ceskych studentu povazuji za normalni praci to co jinde ve svete dela jen naprosta spodina spolecnosti, venuji se toceni gay porna a prostitucii, to je nova image Prahy. V male CR se toci nejvic gay porna na svete vubec>

http://www.cbsnews.com/8301-503543_162-20001058-503543.html

0/0
10.4.2010 10:20

Camino

Re: ceska pornograficka republika

Nemate pravdu, toci se tam hetero porno a protoze je to nejlevnejsi tocit prave v Cechach, sjizdi se tam i filmari zacatecnici z Kanady a USA. Je zde kazdy rok filmovy festival amaterskych filmu a jeden z nich natocil otec, jehoz syn to natacel v Praze s ceskymi " hetero herci", otec se poze snazil pochopit, proc se tim syn zabyva. Pointa byla v tom, ze se ho snazil od toho dostat. Podarilo se.Rv Ja osobne chodim cist tyto clanky, protoze vim, ktere diskutujici zde potkam, na 100%

0/0
10.4.2010 21:59

archie2

homofobie

V jádru s vámi souhlasím, jen je nutno nespojovat homosexualitu a opravdu sexuální deviace... to zavání fobií.

0/0
10.4.2010 9:32

MaBla

Re: homofobie

Homosexualita ale je deviace. Pokud není, můžeme za čas nazvat normální i pedofilii nebo incest. A byl by to přirozený důsledek současného bourání samotných základních norem lidské společnosti. Zásadní problém myslím je v tom, že se slučuje vztah a lidský respekt k lidem, postiženým homosexualitou a prohlášením jejich stavu za normální a přirozené. Znám řadu lidí s odlišnou sexuální orientací a pokud se touto odlišností neproducírují, není důvod je jakkoli degradovat, pohlížet na ně skrz prsty. Rozhodně to ale neznamená, že budu jejich stav prohlašovat za normu. Je to asi tak, jako kdybych měl jet v autobuse, který řídí slepý člověk. Rozhodně bych jím nejel. Neznamená to ale, že bych měl mít cokoliv proti onomu člověku, který nevidí. Pouze v případě, že by se řízení toho autobusu dožadoval.

0/0
10.4.2010 11:19

Petr Tomeš

Re: homofobie

Jenže slepý člověk nevidí. Homosexuál nemocný není. Proto je vaše srovnání úplně mimo. Homosexualita žádná deviace není. Račte si doplnit základní vzdělání. http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita#Uveden.C3.AD_v_seznamech_poruch_a_n.C3.A1sledn.C3.A9_vy.C5.99azen.C3.AD

0/0
10.4.2010 12:08

Reg

Re: homofobie

Deviace je něco, kvůli čemu by člověk měl jít k doktorovi a dožadovat se odborné rady, protože neléčená (resp. neřešená) deviace může vést k trestnému činu nebo prostě k neštěstí. A v tom je rozdíl mezi homosexualitou a pedofilií a dalšími "filiemi". Když jako homosexuál půjdu k doktorovi, tak mě bez jediného slova zase pošle domů. Zkuste tedy za slovy hledat i nějaké praktické významy, až budete přemýšlet, jak dětem vysvětlit, co je deviace a co není.

0/0
10.4.2010 20:50

Camino

Re: Mablabla

O tom slepci ridicim autobus uz to prirovnani bylo u jineho blogu na toto tema, nevim jestli Vy a nebo jiny/a bloger, dosti nesmyslne, za jine situace mozna vtipne, tady to neni na misteRv

0/0
10.4.2010 22:03

síma25

Demagog

Nejste vy tak trochu demagog? V jedné větě napíšete: "a jeho okolí (rodina, spolužáci, přátelé) se musí naučit tyto odlišnosti respektovat." Můžete mi říct, jak chcete přinutit spolužáky, aby respektovali odlišnosti Vašeho syna, ale zároveň vy nejste ochoten respektovat, že má někdo jinou sex. orientaci? Ať už odlišnost Vašeho syna pojmenujete jakkoli - postižení, jiná povaha, dysfonkde socializace... nikdo ho NEMUSÍ respektovat. Pokud má problém začlenit se do kolektivu pro své chování, prostě se nezačlení. Ano, když je seřve učitelka a pohrozí jim, budou držet pusu a posmívat se mu za zády, ale nezapadne nikdy. Je smutný fakt, že na neznalého člověka aspík opravdu působí jako nevychovaný protivný morous. Vy ho milujete rodičovskou NEPODMÍNĚNOU láskou. Ale city ostatních lidí podmíněné jsou. Nikdo ho nebude mít rád jako vy jen pro jeho čirou existenci. City jiných lidí si totiž musí zasloužit.

0/0
10.4.2010 8:18

síma25

Re: Demagog

A označit bisexualitu za zvrácenou!? A to jako proč? Protože se mi líbí sex se ženami i s muži? Za to bych se jako měla stydět? Miliony lidí si tyhle scénky představují při nudném sexu s manželkou, já tyhle fantazie žiju. Co má být? Dělá to ze mě snad horšího člověka? Obtěžuju tím někoho? Nedopouštím se žádného násilí, ani to nikomu nevnucuju a totéž čekám od ostatních. Něco jiného jsou pedofilové, sadisti, kteří si to nevybilí někde ve společnosti podobně orientovaných lidí, ale někoho prostě přepadnou, zoofilové. Ale pokud se potkají dva dospělí lidé a milují se spolu dobrovolně, komu to ublíží? Myslím, že na světě se děje spousta daleko horších věcí...

0/0
10.4.2010 8:27

jirkaknop

Re: Demagog

Sex je osobní záležitost. Řeč byla o rodině. Nic normálního není na bisuxealitě, ale v otázce rodiny se jedná o podružný sexuální projev.

0/0
10.4.2010 9:03

síma25

Re: Demagog

řeč byla o rodině, ale i o tom, že autor považuje bisexualitu za zvrácenou. A moc nechápu vaši poslední větu... "v otázce rodiny se jedná o podružný sexuální projev." Bisexualita v rodině? Myslítě jako incest? Tak to zase připadá nemravné mě. Asi proto, že neuznávám sex nedobrovolný  a s osobama pod 15 let.

0/0
11.4.2010 13:58

Kecaj

Re: Demagog

FUJ.

0/0
10.4.2010 10:08

síma25

Re: Demagog

Neznám chlapa, který by si nikdy nepředstavoval dvě prsaté pětadvacetileté blondýnky;-)

0/0
11.4.2010 13:59

Petr Tomeš

Reakce na blog

Autore, to naopak vaše snaha shodit snahu o řešení skutečných problémů (homofobie) je nebezpečná a zvrácená. Jste posedlý svým postiženým dítětem, ale kdybyste měl bisexuální nebo homosexuální, mluvil byste úplně jinak. Už proto, že dle vědecky podložených výzkumů není deviantní, a právě kvůli lidem jako jste nyní vy potřebuje hodně porozumění pro svůj rozvoj. Měl byste se namísto psaní těchto blogů raději dovzdělat. http://www.apa.org/news/press/releases/2008/02/students-safe.aspx http://www.apa.org/pi/lgbt/resources/just-the-facts.pdf

0/0
10.4.2010 7:53

GalileoGalileovič

chtělo by to čistku na ministerstvu školství

Je to opravdu cílené vymývání dětských mozků a vnášení do nich povědomí o věcech, které tam v tomhle věku rozhodně nepatří. Jako děti jsme skutečně nevnímali a neřešili sexuální preference. naprosto nám to bylo putna, pokud se týká období ZŠ. Zdá se mi, že tuhle příručku tvořil někdo naprosto zvrácený a morálně vykolejený Rv

0/0
10.4.2010 7:49

Petr Tomeš

Re: chtělo by to čistku na ministerstvu školství

Právě kvůli lidém jako jste vy se tyto příručky tvoří i v zahraničí a mají dlouholetou tradici, během níž se osvědčily: http://www.apa.org/news/press/releases/2008/02/students-safe.aspx

0/0
10.4.2010 7:55

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz