Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P28a44v35e94l 32P51e64t26e58l54í60k 6778300954288

Zase BBUUBBU !  Komunismus je pohádka !  Vlastně i když vezmu seriál STAR-TREK tak je tam komunizmus .  Neexistují peníze !  Jen se zde chováme jak ti Ferengové !!!

+3/−1
8.3.2013 15:42

M50i60c67h54a86l 98R48y20b62a 9762590702398

Komunismus bez komunistůR^

To by mohla být správná cesta.

+1/−1
8.3.2013 15:48

J26i61ř47í 15Ř34e50z20n60í81k 7804905558359

Citujete nepřesně: "veškeré dějiny jsou dějinami třídního boje“. Správně "dosavadní dějiny....

+4/−1
8.3.2013 15:23

J60i81ř83í 20Ř97e93z81n85í61k 7434465298589

A navíc a hlavně třídní boj jako pojem vskutku nebyl Marxův vynález. On sám se odvolával na francouzské historiky. A jinak lze charakterizovat boj mezi plebejci a patricii v antickém Řimě.

A na rozdíl od francouzských historiků alespoň naformuloval podmínky, kdy ten třídní boj má skončit jako hybná silá dějin.

A hlavně nezapomínejte. Komunismus je jako dychání. Komunismu v sobě, ve vlastním myšlení se nezbavíte, leda byste se nějak obešel bez nutnosti dýchat vzduch podle svých potřeb a možností. A zdarma.

+3/−3
8.3.2013 15:30
Foto

M31a50r84t63i64n 16P88i27n21c 8341132504273

Pane Řezníku, mýlíte se - komunismus není jako dýchání. Bez komunismu se lidé obešli tisíce let před vznikem této ideologie a obejdou se bez něj i nyní. jestli se bez něčeho lidé neobejdou, pak to je naprosto jiná věc - láska.

+2/−1
10.3.2013 22:22

J48i25ř37í 94Ř35e16z71n12í87k 4492252793905

Zkuste si kolem dýchání vytvořit sám nějakou ideologie, vymyslete ideologii dýchání, udělejte z něčeho, co nám všem připadá jako naprosto samozřejmé, něco naprosto nesamozřejmého, tedy že právo na volné dýchání je nutno nějakým způsobem prosazovat, obhajovat atd. A vymyslíte komunismus, a nebo nacismus samozřejmě (jenom vyšší rasa má právo dýchat).

+1/−1
12.3.2013 8:03
Foto

J96a37r91o95s13l25a64v 49P85o54l53á91k 9628793313316

Pane Pinci, já už jsem přišel na to, jak zformulovat, co je váš problém. A nutno dodat, že za to dozajista může minulorežimní KSČ a další komunistické strany někdejšího socialistického bloku. Vy nahlížíte na komunismus jako na náboženství a na Marxe jako na zakladatele tohoto náboženství. Proto kupříkladu tak vážně operujete se "satanskou" dekadencí mladého Marxe (kdybyste věděl, co já jsem v mládí psal za blasfémie!). Jenže tak to prostě není, marxismus není věrouka, Marx není neomylný zvěstovatel nějakého "slova Božího" a komunistická strana není církev, ale politický spolek. Nicméně, jak jsem předeslal, komunisté si za to, že jsou takto nahlíženi, mohou sami, respektive jejich předchůdci, kteří skutečně vytvořili jakési kvazináboženství. 

Nicméně pokud chcete vést polemiku se mnou a s většinou současných komunistů, tak na kritiku komunismu jako kvazináboženství zapomeňte. My už jsme se totiž poučili a jsme dost jinde.

+3/−2
8.3.2013 12:49

M20i64c45h93a70l 98R56y79b88a 9402570782428

To bylo slovo chlapaR^

A teď slovo ženy:

http://www.novinky.cz/domaci/226275-komunisticka-poslankyne-semelova-velebila-u-gottwaldova-hrobu-vitezny-unor.html

+1/−2
8.3.2013 15:32
Foto

J59a86r36o71s19l84a12v 56P84o27l95á72k 9558623573736

A co jako? Víte přeci dobře, co vám na to odpovím - že toto křídlo je v KSČM prokazatelně v menšině (viz VIII. sjezd) a o tom opravdu nelze mít sporu, a že KSČM nikoho nekádruje a nevyhazuje za názory.

+2/−1
8.3.2013 16:22

M13i95c17h66a92l 78R26y33b21a 9182960442268

No a co? 

Co je mi do vašich křídel a sjezdů?

0/−3
8.3.2013 16:48
Foto

J70a73r15o61s59l81a44v 16P59o33l45á14k 9238913893416

Myslím, že jsme si porůznu povídali už hodně dlouho a nemůžete říci, že bych nebyl ochoten vést s vámi dialog. Naneštěstí ta ochota nikdy nebyla oboustranná - jsem možná naivní, ale nejsem duševní masochista, takže naše rozhovory ukončím. Víte - když si s někým začnu povídat, ptám se sám sebe, jak by v takové chvíli jednal Sókratés, Kratés z Théb či Ježíš. Někdy se mi daří kráčet v jejich šlépějích, někdy nikoli, protože mou špatnou stránkou jsou občasné záchvaty netrpělivosti. Ale fakt se snažím. Od jistého bodu však shledávám moudřejším nechat to být. Takže: Nechávám to být. Mějte se.

+3/0
8.3.2013 17:34

M22i35c52h83a81l 72R64y10b26a 9272470772388

Ano, také si myslím, že se nikdy nedomluvíme.

Z jakéhosi důvodu vás víra přivedla k ideologii, jejíž realizace  způsobila největší neštěstí v lidských dějinách, z jakéhosi ještě podivnějšího důvodu se pokoušíte spojit křesťanskou lásku k bližnímu s komunistickou nenávistí.

Z důvodu nejpodivnějšího hledáte svůj ježíšovský komunismus ve společnosti pana Grebeníčka.....

No, mějte se.

A snažte se přijít na to, co lidem na komunismu vadí.

+2/−1
8.3.2013 20:30

J37i92ř24í 37H50e32r66r23m38a48n12n 7340378985816

Je zvláštní, jak někteří tzv. antikomunisté, vědí naprosto přesně, jak se má správný komunista chovat, co má být jeho cílem a jak se má vyjadřovat. Pokud jim nějaký komunista pak nezapadá do jejich škatulky nevzdělaných starých STBáků nebo zakomplexovaných nemakačenků, tak si s ním neví rady. Každá ideologie se vyvíjí a přizpůsobuje se době. Kominusmus ve formě, jak ho author prezentuje je možný snad jen v jeho představách, popř. v S.Korei. Pokud už chcete psát o komunismu, doporučuji si přečíst něco aktuálního, a ne oprášenou brožurku z padesátých let...

+2/−2
8.3.2013 8:50

J24a76n 60H65u89l79i37k 3364334781262

Proč tolik slov o komunismu ?? Na i velké stádo ovcí stačil vždy jeden dobře vycvičený pes !!:-)

+2/−1
7.3.2013 22:09

V54á56c66l83a30v 53V50i91l32í81m23e46k 2105637508

Karma.

+9/−3
7.3.2013 20:23
Foto

M39i87r97o53s11l66a95v 13M43a35c47e20k 5511155570752

Co nám to zde vykládáte za báchorky ? V minulém systému snad nebylo možno dědit ? Neexistoval soukromý majetek ? Nebyly uzavírány sńatky ? A jak jste se tady tedy ocitnul , he ?

+9/−19
7.3.2013 19:24

S69i80d83n47e45y 69S86i56s79k52a 3237612802605

Tukat do klavesnice jste se patrne naucil ... ale chapani psaneho textu vas dozajista zdaleka minulo ... 8-o

+20/−6
7.3.2013 19:28

M35i31l77a91n 35R35a69d36e75k 3827286181551

ne, nemohlo. Proto rodice davali treba byt ci barak na jmeno deti. Po smrti by to schlamstl stat

+1/−5
7.3.2013 20:29

A41n25n94a 74N31ě50m96č74í10k39o75v92á 4592454834910

Ale to je blbost, samozřejmě, že se mohlo dědit.

+5/−1
7.3.2013 20:34

S30i15d69n80e64y 43S21i84s81k77a 3817922502725

Ale blog neni o tom jestli se mohlo v CSSR dedit ... ;-(

+3/−3
7.3.2013 20:38
Foto

J37a16r30o73s22l34a38v 54P47o60l51á84k 9428713423176

Kdo vám to udělal?

+4/−7
7.3.2013 20:39

K43a15r63e65l 93B27l84a96ž70e58k 6470237807806

Souhlas, že komunismus je od začátku špatný směr. Ale křesťanství je také už od samého začátku špatný myšlenkový směr...podívejte např. na film Agora.

Sakra...který myšlenkový směr je vlastně ten správný a humánní?

+7/−7
7.3.2013 19:12

M77i68l68o79š 65P63e67c30h89a46r 6409780296377

Srovnávat náboženství s politickým směrem je dost našišato. Smyslem křesťanské víry není vládnout světu, křesťanská víra není politický program. To, že si z toho lidé udělali politiku, je samozřejmě špatně, ale z principu nemá smysl porovnávat politickou doktrínu s něčím, co primárně nemá sloužit politice.

Je to jako byste porovnával připálenou klobásu s jehličím  obojí je mizerné jídlo, ale jehličí neslouží k jídlu. Pokud vás bude někdo nutit jehličí jíst, pak je to zločinec.

+3/−2
7.3.2013 22:47

J19i32ř35í 77P79l27a21v86s75k65ý 9750666561819

individualismus ... kazdy sam za sebe, kazdy sam za svoje, a pokud uz nekdo nahodou za cizi, pak VYHRADNE s vyslovnym souhlasem toho, kdo celou tu srandistiku plati.

+1/−1
8.3.2013 9:03
Foto

M60a40r53t60i84n 78P80i84n31c 8731502514703

Víte, pane Blažku, pokud si děláte představy o křesťanství na základě sledování filmů, jako je Agora (mimochodem, má prý líčit události na přelomu 4. - 5. stol. po Kristu v Alexandrii, tj. v období, kdy už má křesťanství za sebou více než 300 existence, a po dlouholetém pronásledování křesťanství nastalo zlomové období, kdy se stalo státním náboženstvím, tj. jeho struktury byly postupně ovládnuty kariéristy a pokrytci), pak o něm rozhodně nezískáte žádné relevantní informace. Co kdybyste raději zašel k prameni a přečetl si Nový zákon?

0/−1
14.3.2013 13:05

L12u36b43o38š 83K93r58e28j89č41í 9362356152244

R^:-)

+3/−4
7.3.2013 19:05
Foto

J12a12r21o96s14l32a23v 69P15o67l59á92k 9978623683806

Děkuji za reklamu, ale mohl jste tam dát i odkaz na příslušný článek a diskusi.

Jinak by bylo vzhledem ke kontextu patrně absurdní, kdybyste mne oslovoval jako "soudruha", protože byste se tím označil za komunistu - to vám nedochází?

Viz též:

http://jaroslavpolak.blog.idnes.cz/c/302237/Jak-oslovovat-autora-tohoto-weblogu.html

+8/−9
7.3.2013 19:02

V64á74c53l83a81v 13K80r17á56l 4753255552354

I to osloveni soudruh bolsevici ukradli

+9/−4
7.3.2013 19:04

J34i38ř58í 82Ř66e82z79n97í60k 4802462123525

No nevím, ale v Rusku se oslovovali gospodin.

0/0
12.3.2013 8:06

M42i44c75h25a23l 92R53y46b56a 9532310342178

Pane Poláku, nemohu mluvit za autora článku, ale my antikomunisté používáme oslovení soudruh jako posměšek, popřípadě urážku.

Vidíte, takové to bylo hezké české slovo, než jste ho zkompromitovali:-(

+12/−7
7.3.2013 19:05
Foto

J55a35r95o50s78l96a84v 21P32o10l75á22k 9108123873446

V tom případě je třeba takové slovo uvádět v uvozovkách. I antikomunisté by měli mít jasno v tom, jak korektně vládnou psaným slovem. Viz můj odkaz na článek o oslovování.

+7/−5
7.3.2013 19:14
Foto

P61a31v20e48l 16K87a66l23i12n38a 3672129131103

Oslovení soudruh, i když je myšleno ironicky, není třeba dávat do uvozovek. To jste si něco, s prominutím, vsugeroval. Můžu napsat třeba celou větu, která bude mít ironický charakter, přesto ji nemusím dávat do uvozovek. Většinou to vyplývá z dalšího textu, je-li dané slovo, sousloví či celá věta ironická.

+6/−2
7.3.2013 21:22
Foto

J31a13r56o70s42l11a10v 75P68o23l11á75k 9308443723366

Máte pravdu, ironie může být definována i kontextem, ale použijete-li ironicky jen jedno slovo, trvám na tom, že uvozovky jsou korektnější. Přinejmenším vás pak nějaký rejpavý komunista nemůže chytat za slovo.

+2/−2
7.3.2013 22:20

V78á41c31l36a18v 46R43o67d 9939523966379

Ano přesněji by bylo napsat "soudruh":-P

+6/−1
7.3.2013 19:06
Foto

J47a75r96o62s18l75a39v 43P21o10l36á28k 9308593553896

Ano, to je pravda.

+2/0
7.3.2013 19:15

M13i42l60o86š 80P80e12c58h65a68r 6429370596597

Kdyby vás oslovoval jsko „soudruha“, nemusel by se sám za komunistu označit – s tím oslovením je to jinak: jistě pamatujete, že za totality museli žáci své pedagogy oslovovat soudruhu/soudružko, přestože dotyční žáci nebyli komunisty (a množství pedagogů také ne). Proto se domnívám, že lze dnes druhého člověka titulovat tímto (komunisty zcela devalvovaným) slovem na znamení, že mluvíme s komunistou (o komunistovi).

+3/−1
7.3.2013 22:51
Foto

J93a35r13o22s60l47a71v 42P18o44l46á18k 9588803753466

Za minulého režimu to bylo oficiální oslovení, podobně jako třeba francouzské "občan" a užívalo se i pro nečleny KSČ. Oficiální používání tohoto oslovení ve veřejné sféře skončilo v roce 1989. Od té doby je na stejné úrovni jako "přítel" (sociální demokraté) či "bratr" (členové církví navzájem, lidovci).

+3/−3
7.3.2013 22:54

M14i13l82o79š 22P70e93c77h81a16r 6639350576257

Na té úrovni to není, protože to slovo komunisté zdiskreditovali.

+3/−2
8.3.2013 0:07

R96o49m85a95n 24S66i81k87o22r80a 2683956517372

Karma.

+5/−6
7.3.2013 18:51

M10i15c65h54a61l 85R61y24b88a 9642640212288

To je dobréR^

+3/−5
7.3.2013 18:51

A48l85ž13b31ě74t91a 32K47a32h50o76u92t62o64v45á 6173407511228

Nejak mi tam pri tech slovech naskakovala husina. To jsme slychali. Brrr. VamR^

+5/−5
7.3.2013 18:49

M65i38l33o30š 30P12e21c68h60a41r 6389660576377

I já karmuji za dobrý článek. R^

+6/−6
7.3.2013 18:47

L63a59d23i30s57l31a72v 11J60í16l52e10k 9182539542191

Je také známo, že manželka oslovovala Marxe "ďábel".

0/−2
7.3.2013 18:44

B12e33d36ř40i89c97h 46M74a44r70j42a63n65k89o 6940857263797

Karma, karma, karma. Ale soudruha Poláka nepřesvědčíte:-P

+9/−6
7.3.2013 18:24

S42i17d24n43e39y 90S15i23s37k24a 3757742912185

Nejvetsi legrace je, ze kdyby se rudy lumpenproletariat znovu u vas dostal k moci tak partaigenosse Polak bude mezi prvnimi s kterymi jeho strana po bolsevicku zatoci ... :-P

+9/−5
7.3.2013 18:37
Foto

J44a34r10o47s67l21a61v 29P88o79l65á90k 9408773243436

Tímto? Vskutku nikoli.

+3/−2
7.3.2013 22:47

J36i19ř92í 93V19o25l28e96k 2196970265233

karma

+5/−4
7.3.2013 18:16

S32i53d65n98e45y 41S26i96s78k42a 3667372982755

To se rude squadre libit nebude ...R^

.

Jeste jste opomel Marxovy nazory na nutnost likvidace "zaostalych" narodu - Basku, Bretoncu, Skotu, Slovanu (i na Cechy si jmernovite vzpomel jako na vred na nemeckem uzemi) a Zidu ... (publikovane v Neue Rheinsche Zeitung v letech 1848-49).

+8/−5
7.3.2013 18:08

K25a82r65e24l 57B77l13a44ž30e65k 6590737217356

Kde je napsáno, že chtěl vyvraždit Slovany? Jak to, že to Husák utajil?

+3/−1
7.3.2013 19:14

S35i83d33n45e66y 95S30i52s48k49a 3937612452575

Jeho vlastni noviny - Neue Rheinische Zeitung - clanky z let 1848-49 ...

+2/−2
7.3.2013 19:21



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.