Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Enin

9. 3. 2011 14:26
křesťané?

Je mi líto, že je tolik podobných křesťanů, kteří nedokázali navázat s Bohem osobní vztah - takový, že nemusí své modlitby počítat, protože jejich kontakt s Bohem je neustálý. Křesťanů, kteří nehledají vedení Duchem svatým k tomu, aby porozuměli Bibli- já sama tedˇ hledám odpovědi na mnoho otázek a jak to i sama Bible píše - kdo hledá najde - vždy najdu odpověď, která není jen uspokojivá. A není to zas tak těžké, protože mám kolem sebe mnoho křesťanů, kteří křes´tanství nepovažují za náboženství, ve kterém musí dělat spoustu rituálů, hlídat se, aby na nějakou povinnost nezapomněli... ale jsou to lidé, kteří Boha mohou oslovovat Tatínku a znají Ho už dobře. Je mi moc líto té dívky, protože místo Boží lásky a dobrodružství, co s Ním mohla zažít, jí naservírovali akorát náboženské povinnosti. Není divu, že tak snadno od této formy křesťanství odešla... Snad brzy narazí na někoho, kdo jí řekne, jaký Bůh doopravdy je a jaké může být křesťanství vzrůšo :)

0 0
možnosti

radobea

24. 2. 2011 11:33
karma

víte, já si myslím, že i někteří samotní muslimové těmto výpovědím konvertitek věřit moc nemůže... Ony možná konvertují,ale papouškují jen to, co se kde dočetly na islámských stránkách... A je škoda, že velice často samy nevědí, proč vlastně konvertovaly... To ale neznamená, že to tak mají všechny konvertitky...

0 0
možnosti

Muf Puf

24. 2. 2011 7:58
Amíci jsou cvoci!

Komunitní vaření pod širým nebem!8-o A to její prozření už vůbec nemá cenu komentovat!:-/

0 0
možnosti

katkota

23. 2. 2011 21:48
trochu pritazene za vlasy ...

... ale bezim mrknout na vas komentar ;-)

0 0
možnosti

notordluhousek

23. 2. 2011 20:35
jo ten pribeh jako by z oka vypadl

ruznym pribehum jak jsem se stal krestanem. zvlast jehovisticky ci adventisticky brozurky jsou toho plny. protoze jde o uplne stejny typ lidi a stejny zpusob ovlivneni - zvlaste pokud pak maji jeste potrebu exhibovat.

mozna i existuje jak jsem se stal hinduistou jen ho v cestine ci angline jednoduse nenajdeme, a bude temer jiste totozne ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2303x
Moje krédo je podle NZ, listu Filipským 3,14: "Běžím k cíli, abych získal nebeskou cenu, jíž je Boží povolání v Kristu Ježíši."