Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr z Bologni

14. 4. 2011 16:43
...

Dokonale jste vystihl i moje pocity. Velmi mne mrzi a dotyka se mne zpusob, jakym je opovrhovano nasim narodem jeho vlastnimi prislusniky, jak jsou relativizovany hodnoty, za ktere nasi predkove nevahali umirat, jak se lide klani pred mnohdy ubohou cizi "kulturou". Mluvi se o Zapadni demokracii, politicke kulture, mravni a moralni integrite, ucte ke stari, skolstvi, vede jako o necem vyssim nez vytvari cesky narod. Skutecnost, pokud neni horsi nez ta ceska, je nanejvys srovnatelna. Konecne, lide ve svych pozadavcich, schopnostech, tuzbach a prostredcich k jejich dosazeni se nelisi prilis kdekoliv v Evrope a ve sve podstate, kdekoliv na svete.

0 0
možnosti

Rilian

14. 4. 2011 16:59
Re: ...

Jsem rád, že sdílíme stejné hodnoty MP  R^

0 0
možnosti

Petr-007

14. 4. 2011 16:30
Moravané?

Tak třeba zmínění Rusíni mají hodně podobný osud z Moravany, nedávno k sobě osudy obou národů přirovnal jeden z vedoucích představitelů rusínského hnutí. Rozdíl je v tom, že Češi možná Rusínům pomohli, kdežto Moravany poslali do propadliště dějin. To k textu Werfela.

Jinak osobně si myslím, že věci jsou už opravdu nenapravitelně zkaženy. Stačí připomenout, že ČR je nejateističtější stát na světě a víc už není nutné se rozepisovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2303x
Moje krédo je podle NZ, listu Filipským 3,14: "Běžím k cíli, abych získal nebeskou cenu, jíž je Boží povolání v Kristu Ježíši."