Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Jirka1938

27. 12. 2010 0:28
Nejak ta cisla nesedi

Cela Afrika mela ke konci 19. stoleti asi 90 milionu obyvatel. Pochybuji, ze 120 milionu zahynulo za predchozich asi 300 let pri chytani otroku.

0 0
možnosti
N

notordluhousek

27. 12. 2010 0:32
Re: Nejak ta cisla nesedi

ale to mohlo, mohlo klidne i vic, konec koncu otrokarstvi existovalo az do devatenacteho stoleti. nemate tam nic upresneneho. mohl to byt za tech par tisicileti lidskeho vyvoje i nekolikanasobek, tezko rict kdyz nemame vstupni udaje krome toho ze ve vsem jsou na vine muslimove ;-D

0 0
možnosti
N

notordluhousek

27. 12. 2010 0:21
jenom pad aztecke rise

dobyte krestanskou expanzi - 23 milionu obeti autore. jedna jedina malinka epizoda v rozvoji krestanstvi v jeho dvoutisicilete historii a uz mame 1/10 mrtvych ktere pripisujete presne na milimetr spoctenemu islamu ;-D

aztekove pred krestanskym uderem 25 milionu, po nem 2 miliony

pripominam, cortez sel tam ve jmenu krize. papez rozdelil spanelum a portugalcum novy svet nabozenskym ediktem. proc autor tohle nezohlednil ackoliv stejneho typu expanzi zapocital muslimum ? ze by potreba vybeleni jednech a ocerneni druhych ?

0 0
možnosti
N

notordluhousek

27. 12. 2010 0:28
Re: jenom pad aztecke rise

porovnejte si autorem uznany strizlivy odhad celkem 17 milionu za cele obdobi s obetmi nekolikalete krestanske zabavy v dnesnim mexiku ;-D

a kdo by namital ze to nemuzu pripisovat, tak muzu stejne jako autor, ktery komplet cele otrokarstvi hodil na islam a zapocital i obeti ktere se jen odhaduji. to ze otrokarstvim se zabyvali vsichni a velkou miru hraly i mistni kmeny ktere se tak zbavovaly konkurentu autora naprosto nezajimalo.

0 0
možnosti
C

cistaevropa

27. 12. 2010 0:15
tak to teda prrr

islamu se pricita vse co se spojilo nejak s islamskou zemi. takze pricitejme krestanstvi taktez vse ne jen nejake extremy.

takze vybiti populace obou amerik ve jmenu krize. komplet vsechny obeti pro krestanstvi. kolonizace afriky, taktez. vsechny nabozenske valky ci valky kde pretextem bylo nabozenstvi, komplet pro krestanstvi. a tak by se mohlo pokracovat.

tricetileta valka napriklad (na vine krestanstvi) zanechala v cr 1/3 populace.

0 0
možnosti
MNK/

me neprevychovate komanci /19

27. 12. 2010 4:04
Re: tak to teda prrr

lzes, indiani nejsou vybiti a v dobe kolonizace jch vetsina zemrela na nemoci..

ti , co zbyli, maji dnes takove podminky, o kterych se potomkum dobyvatelu ani nezda

0 0
možnosti
PH

petrph

26. 12. 2010 23:24
ti otroci v Africe

jsou počítáni jen islámu, nebo půl na půl? jak je psáno, tak jich bylo 11 milionů převezeno a prodáno do křesťanské Ameriky....

Nicméně, když už se tak detailně rozpočítávají oběti islámu, zdalipak se tak podrobně dohlédne i na ty křesťanské? prý střízlivé odhady 17 milionů???

Když začneme počítat zdecimované kultury Severní a Jižní Ameriky, Austrálie,

dodejme že i v té Indii i Africe mělo křesťanství svůj díl obětí......

0 0
možnosti
FV

fouly

26. 12. 2010 23:10
Věř tomu

co ti nabulíkujeme a těš se na nějaké imaginární nebe!To je podstata všech náboženství,nacionálního socializmu a komunizmu!Je to takové promitivní vysvětlení ale pravda!

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

26. 12. 2010 22:30
Milý pane kolego

Budu vám nyní vyprávět jeden příběh o náboženství a o sobě. Vyrůstala jsem v ateistické rodině a už v 18, století moji milý předkové vystoupili z církví. A tak jsem neměla vůbec zdání, jak to v církvi chodí. Ale babička se mnou do kostela chodila, abych nebyla takový barbar a mně to začalo hodně hodně zajímat. A taky se mi to začalo líbit. Tak jsem se chopila Bible a nerozuměla jsem vůbec tomu, o čem se tam mluví. A jak šel čas, tak jsem tomu nějak porozuměla, ale v hlavě jsem měla pouze základní věci . A pak jsem studovala v totáči na střední knihovnické škole. A přišel profesor z marx-len a zeptal se: kdo ještě věří ve Spasitelem a%t se přihlásí a já mu vysvětlím, že žádný není. A já byla hrozně zvšdavá, jak mi to vysvětlí.TAk jsem se přihlásila a on na mně vyvalil oči, začal řvát, že jsem drzá a že uvidím, jak se mnou zatočí. pokr.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

26. 12. 2010 22:42
Re: Milý pane kolego

No, a on mne donutil, abych chodila do Vědeckého ateismu, aby mně ta víra přešla. A já jsem si tu učebnici otevřela a ke svému údivu jsem zjistila, že není o náboženství, ale že to jsou nějaké podivné dějiny církve. No a rok jsem to poslouchala, bylo to děsné. A pak jsem nějak pochopila, že ten komunismus je také náboženství, které stojí proti křesťanskému a vzájemně se potírají. A proč vám to píšu: dějiny moci těchto institucí jsou úplně jiné , než je prostá lidská víra, kterou mám v srdci třeba já. A tyhle církve a ismy jsou umělým mocenským nástrojem. Ale nesmí se vylévat s vaničkou dítě. Jinak budeme všichni nešťastní.V

0 0
možnosti
PŽK

příšerně žluťoučký kůň

26. 12. 2010 21:43
Nejkrutější náboženství

je kult šesté reinkarnace svatého chuchvalce.

0 0
možnosti
A

Amoniak

26. 12. 2010 21:40
A dnes

A pokračují v tradici zdárně. Řekl bych že dnes už jsou muslimové prakticky jediní kteří zabíjejí z náboženských důvodů.

0 0
možnosti
AR

Don don

26. 12. 2010 21:35
no

propána rilane, jsou vánoce. Mohlo to počkat:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2303x
Moje krédo je podle NZ, listu Filipským 3,14: "Běžím k cíli, abych získal nebeskou cenu, jíž je Boží povolání v Kristu Ježíši."