Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O16l96d82ř49i57c70h 98K53a41d32ě19r17a 2802615763808

Potlesk !!!!!!!!  Muž a žena byli stvořeni přírodou k zachování rodu a kvůli tomuto úkolu byli obdařeni i vzájemnou přitažlivostí. To je přirozené a normální, právě proto, že to vede k zachování rodu. Přitažlivost ke stejnému pohlaví je z tohoto pohledu určitý "kiks" přírody, na který má i příroda právo.  Nedělejme ale z "kiksu"  "normalitu". Berme homosexualitu na vědomí jako fakt, respektujme právo na vzájemnou přitažlivost homosexuálů. Jsem proti jakékoliv diskriminaci homosexuálů... ale dále viz článek.

+1/−2
22.6.2013 9:33

D28a78n13i41e21l 75K81o14r81o83u88s 9571874199290

Děti homosexuálních rodičů jsou na tom ve všech směrech hůře, než děti rodičů heterosexuálních. Přibližně toto pane Pinci tvrdíte.

A já vám říkám, že pro toto tvrzení rozhodně nemáte dostatečně početný vzorek, který by generoval relevantní statistický údaj.

+5/0
22.6.2013 8:21

K97a87r11e17l 77R17o21t41t 6249290446

opíráte se o výzkumy které neexistují, málokdy v historii fungovala rodina jako celek, že byli doma oba rodiče, nefungovalo to ani u zemědělců, ani u posluhovaček, řemeslníci byli na cestách aby prodali zboží, zedníci odjížděli na půl roku za prací, faráři a jeptišky nemluvě, spousty sirotků, atd. fakticky nesmysly... nejdřív si něco nastudujte a pak kažte

+2/−1
22.6.2013 1:09

J73i22ř55í 88N51o51v78á48k 3384169805880

Klasická misinterpretace výsledků vyzkumů. Pokud vycházíte z toho, co si myslím, tak ten výzkum se neprokazoval, že by na tom děti rodičů vyrůstající v neporušeném vztahu homosexuálních rodičů byly hůře než děti vyrůstající v neporušeném vztahu rodičů opačného pohlaví. Ty studie se zabývaly rozdíly ve fungování dětí vychovávaných v neporušených vztazích rodičů opačného pohlaví v porovnání s dětmi vychovávanými pouze jedním rodičem a to po smrti jednoho z manželů nebo po rozvodu. Zbytek vašeho blogu jsou jen ničím nepodložené bláboly. Nebo uveďte odkaz na Vámi zmiňované studie (což je rozhodně u takhle silných tvrzení více než vhodné).

+1/0
22.6.2013 0:09
Foto

J35a34n 91V10l65a68d22y20k44a 2222338313154

nesouhlasím s vámi, ale váš názor respektuji a vážím si ho.... Otec dvou dětí, žijící s manželkou

+1/0
21.6.2013 21:07

J72i82ř68í 69B85e64r82á96n47e62k 6365255401410

Ten vtip jsem zaregistroval už ráno, ale teprve díky tomuto blogu vidím, že autorem je Václav Lamr. Vystihl to pěkně a tys to napsal taky jasně. DíkyR^V

+5/−2
21.6.2013 19:42

T19e18r58e13z48a 19H61a76j24k77o51v52a 5287132844320

Pisete, ze: "Ze samotné biologické podstaty lidské bytosti, z faktu, že člověk je stvořen jako muž a žena plyne, že jejich úlohy ve společnosti i v rodinách jsou odlišné, specifické."

Z BIOLOGICKE podstaty neplynou zadne ulohy ve spolecnosti. To je jen stereotyp, jako ze zena nemuze studovat, protoze ma delohu, nebo mluvit na verejnosti. Ci nesmi byt televizni hlasatelka. Typicke muzstvi a zenstvi proste rozdelil a rozhodl nekdo , kdo mel tu moc rozhodovat  a komu to vyhovovalo. 

Co je to role ve spolecnsoti pro zenu? Rodit dite? A co kdyz ho neporodi, co potom?

+4/−4
21.6.2013 18:06

T50e90r49e25z67a 81H19a61j73k33o82v50a 5717962764690

Doplneni

"Je naopak prokázáno, že dítěti hrozí těžká deprivace a poškození jeho charakteru např. zvýšenou agresivitou a necitelností, pokud nemá láskyplnou péči, kterou mu může poskytnout pouze vlastní rodič, a v první řadě matka. Je tedy velmi žádoucí, aby naší společností byla tato možnost matek pečovat o děti v prvních létech jejich života zaručena." 

To je zase demagogie, prokazano to neni, prokazano je , ze diteti svedci laskyplna pece. Od tatinka, od babicky, od teticky, prubizne, nahradni matky, homosexulani matky. Ten kdo laskyplne vychovava , je rodic. Vetsinou to delaji matky, ale pokud to dela stejne nekdo jiny, je to pro dite stejne hodnotne. Rikam stejne.

+3/−3
21.6.2013 18:20
Foto

N33i58k14o60l 40S72y24r68o37v58á15t27k27o66v60á 5965747959719

Mě by zajímalo, jak hodlá autor a další ZARUČIT láskyplnou péči dítěti matky, která se o něj nestará, nebo ho psychicky či fyzicky týrá. A že takových případů je až až ....myslím že vůbec netuší o čem píše. Teorie je skvělá věc, ale praxe je úplně někde jinde :-P

+3/−2
21.6.2013 18:32

T85e98r71e59z10a 55H84a79j64k67o89v78a 5467182274920

Samozrejme , nasili je az az. Praxe je naprosto jina.

+2/0
21.6.2013 19:01

A24n51d53r58e35a 32Č21i66e62r64n91a 5946227350170

Jistěže netuší o čem píše, ale dokázat svou teorii nějak musí. Další teorií.

0/0
22.6.2013 10:07

G53a10b21r77i96e73l57a 57I75v60a17n55c78o 1574218969989

Upřímně - nemyslím si, že dnes ještě existuje něco jako typické "mužství" u osob mužského nebo typické "ženství" u osob ženského pohlaví (a sama za sebe říkám, ještě že tak). Myslím, že dnes spíše existuje spousta individualit tu více, tu méně vybavených vlastnostmi, které byly dříve považovány za vlastnosti typicky mužské či typicky ženské, přičemž pohlaví jednotlivých osob na to až tak nemá vliv, jestli ty vlastnosti jsou spíše mužské nebo ženské. takže si umím představit, že stejnopohlavní pár může být dítěti klidně vzorem jak mužství, tak ženství, pokud se v tomto páru tyto vlastnosti vhodně nakombinují, a naopak heterosexuální rodiče klidně mohou mít vlastnosti pouze z mužského nebo pouze z ženského spektra, pokud se jedná o podobné osobnosti.

+2/−2
21.6.2013 17:49
Foto

N33i52k19o52l 26S70y48r73o41v18á93t18k60o71v53á 5565237889679

"Děti jsou bezprostředním výsledkem, plodem manželské lásky" .... můžete mi prosím říct jaké procento dětí bylo zplozeno v manželství žije v s rodiči v tomto svazku, a kolik jich bylo zplozeno mimo tento "posvátný" svazek a žije jen s jedním z rodičů? Díky

+3/−3
21.6.2013 17:42

P67e20t53r 45Č66e74r92v50e79n53k62a 2540651657681

Souhlas, díky, autore. Raději stereotyp, než (ho)monotyp. A pan Sloboda by měl něco dělat se svou stereofobií...

+2/−1
21.6.2013 17:34
Foto

K51a13r81e90l 82B60o46h46á87č78e49k 1951137166594

O tom, že matka a otec jsou pro dítě ideální, není sporu přeci :) Otázka zní, je lepší například  matka + matka ... nebo ústav? :)

+4/−3
21.6.2013 8:24
Foto

A41l88e89š 52H85o55d86i84n43a 9590749898944

Tak právě otázka nestojí. Viz další diskuse.

+4/−4
21.6.2013 8:59

V20l85a52d38i49m18í68r 71W65r39h37e30l 6318312738959

Ale stojí. Protože všechno stojí na Vašem tvrzení, že "je řada heterosexuálních párů, které mají o adopce zájem... ". Potom se ptám na 2 otázky:

1) Je jich víc, než je dětí v dětských domovech?

2) Proč potom máme tolik dětí v dětských domovech, když je o ně tak masivní zájem?

+3/0
21.6.2013 9:07
Foto

A69l71e85š 89H47o63d72i12n78a 9200809668684

Stačí trochu zapátrat na internetu:

http://www.mpsv.cz/cs/4283

http://jicinsky.denik.cz/zpravy_region/jicinsko_adopce20080515.html

+3/0
21.6.2013 9:14

P32a25v92l65a 36B59r45y50c98h86t44o44v93á 5122604692305

Náš prezident Zeman byl vychován dvěma ženami (maminkou a babičkou) a není to kvůli tomu méněcenný člověk, ani homosexuál - tak trochu sebestředný je akorát :-)

Takže vliv pohlaví, které dítě vychovávají je pěkná blbost...

+5/−2
21.6.2013 4:24

M63a80r90e24k 71Z73e84l51e40n47y 1836726288683

takze statistika se dela tak, ze se podivame na presidenta (o jehoz soukromi a mnohych vlastnostech stejne nic nevime) a udelame zaver platny pro vsechny? Sakra, ze na to vedci uz davno neprisli a nemusi plytvat narocnymi vyzkumy

+9/−3
21.6.2013 5:49
Foto

V51l98a49d49i46m71í93r 71V85o32l95k82o 6360502947459

R^ takže jediné,co hrozí jsou kvanta prezidentů;-)

+1/0
22.6.2013 9:03

M13i13l80a24n 38R88a51d96e57k 3407506341881

je spousta hetero manzelstvi ktere nemohou mit deti a cekaji leta na adopci, proc do toho tahat homosexualni pary? Pochopitelne kdyz deti patri homosexualnimu tatinkovi nebo mamince, treba si upletou dite bud v manzelstiv nebo mimo a pak se o dite staraji, proti tomu nelze nic delat a proc by se melo, jsou to jejich deti. Ale stale nechapu proc misto dat dite do adopce normalnimu paru se chteji delat takoveto taskarice.

+5/−2
21.6.2013 4:05
Foto

A75l71e32š 40H45o45d94i53n64a 9870759588774

Feminismus je jen jinou formou socialismu, jeho extrémní podoby lze přirovnat dokonce k nacismu.

+9/−7
20.6.2013 23:12
Foto

A57l94e41š 44H32o88d15i37n44a 9120579888784

P.S. Pokud se vám zdá, že homosexualismus nesouvisí s feminismem, přečtěte si studii amerického profesora Stephena Baskervilla: http://www.stridavka.cz/nebezpecny-rozmach-genderove-politiky-cast-1.html

+3/−6
20.6.2013 23:14

P10a11v90l19a 94B47r14y95c23h10t64o46v90á 5542514802245

Hodina - a to je teda dobrý výmysl :-) Co berete?

+4/−2
21.6.2013 4:25
Foto

N36i32k46o79l 92S19y61r35o50v45á95t54k72o24v42á 5605447439149

;-D když je moc sluníčka, měla by se venku nosit pokrývka hlavy, pane Hodino ;-)

+3/−1
21.6.2013 17:44

K44a69r50e70l 61Š64i56n39d93e53l76á47ř 3347222172799

Volba mezi rodinou "heterosexuální" a "homosexuální" je jasná. Problém vidím v tom, jak rozhodnout, zda je lepší rodina "homosexuální," nebo žádná (v podobě dětského domova).

+5/−2
20.6.2013 21:31
Foto

A21l18e84š 89H48o65d68i58n50a 9590339988674

Takto přece volba nestojí. Heterosexuálních rodin, které nemohou mít děti a nemohou se dočkat adopce, je stále mnoho.

+5/−3
20.6.2013 23:15

J14a12n56a 50V17é20l73o65v69á 2817326634246

V tom máte pravdu, ale jak rozhodovat v případech, kdy děti už vyrůstají v péči homosexuálních párů (např. po rozvodu, kdy rodič, který nemá dítě v péči, nemá zájem a nestará se) a biologický rodič zemře.

Co je lepší pro dítě? Svěřit dítě druhému biologickému rodiči bez zájmu o výchovu nebo svěřit dítě do péče (homosexuálního) druha, na které je dítě zvyklé.

Já osobně se přikláním k druhé variantě, s ohledem na zdravý vývoj dítěte.

+6/−1
20.6.2013 23:46
Foto

A18l57e12š 20H83o46d91i12n33a 9740549938474

Nejlepší pro zdravý vývoj dítěte je neoslabovat a naopak posilovat vazby k oběma rodičům. I po rozvodu může a má dítěti zůstat zachovaná péče obou rodičů. K tomu by společnost měla oba rodiče povzbuzovat, ne hledat dítěti "náhradního rodiče". Ten má smysl pouze v případě, že rodič zcela beznadějně nejeví o dítě vůbec žádný zájem nebo zemře. I v takovém případě však mám za to, že by náhradní rodič měl být pokud možno opačného pohlaví než první rodič - aby dítě vstřebalo mužský i ženský vzor.

+2/−2
20.6.2013 23:55

J74a20n98a 20V38é64l88o35v91á 2957366404246

Na dotaz jste neodpověděl. Ano, i po rozvodu by měla být ideálné zachovaná péče obou rodičů a společnost by je v tom měla povbuzovat.

Zajímá mě váš názor na homosexuály, kteří už děti vychovávají (děje se to), a na to, pokud biologický rodič zemře a druhý nejeví zájem. Co je pro dítě lepší, násilně vnucovat mužský/ženský vzor (který může mít  dítě mimochodem i u strýčků,dědů/babiček,tetiček) nebo mu dovolit žít v "rodině", na kterou je zvyklé (byť homosexuální) a cítí se v ní bezbečně, rozvíjí se.

+1/−2
21.6.2013 0:19
Foto

A48l50e20š 39H84o31d74i40n18a 9650489668234

Myslím, že jsem vám již výše odpověděl i na toto, takže ještě jednou "polopaticky": Pokud dva lidé nemohou mít děti spolu, neměli by si je vynucovat proti přírodě. Můj názor na homosexuály, kteří cizí děti (alespoň pro jednoho z nich) vychovávají, je proto negativní. A pokud dítě nějakým způsobem ztratí rodiče, je řada heterosexuálních párů, které mají o adopce zájem... Dobrou noc.

+1/−2
21.6.2013 0:27
Foto

J40a95n 43V38l56a62d12y41k98a 2732558403264

když nemůže mít heterosexuální dítě pár normální cestou, nemělo by ho mít vůbec.... vycházím jen z vašich slov!!!!

+1/0
21.6.2013 21:05

J43a37k32u21b 30Z71e95m44á95n80e72k 2484523781628

Vy asi netušíte, jak je to pro dítě těžké, být vychováváno rozvedenými rodiči. Pokud jsou rodiče po rozvodu sami, jde to, ale pokud si každý založí novou rodinu a dítě má žít každou chvíli v jiné, je to pro dítě horor. Společnost by měla rodiče povzbuzovat k tomu, aby se vůbec nerozváděli, ne dotáhnout do k 50% rozvodovosti a pak vymýšlet co s tím.

A celý ten problém co karikatura tak hezky řeší, je pojímán úplně nesmyslně. Nejde o to, jestli dovolit takovým párům vychovávat dítě, ony si ho budou vychovávat i bez dovolení. Jde o to, aby si na to mohli pořídit razítko. Například aby když se dítěti něco stane, mohli běhat po doktorech oba.

Samozřejmě, že je nejlepší a nejnormálnější klasická rodina, ale tohle nikomu nenařídíte ani nezakážete. A v případě adopcí by měla mít klasická rodina samozřejmě přednost, ale snad všechno je lepší než dětský domov.

+2/−1
21.6.2013 1:29

J39a18r71d42a 96C97h68o55v96a44n43e33c 6981245733949

A kolik takových případů je?

Dva? Tři?

I tyto děti však mají dva rodiče rozdílného pohlaví - otce a matku.

Pokud matka dítěte nechce udržovat normální a přirozenou rodinu a místo toho žije s jinou ženou, je na místě dítě jí odebrat a svěřit do výchovy otci.

Stejně tak pokud otec začne žít s jiným mužem, je na místě svěřit dítě do péče jeho matky.

0/−4
21.6.2013 9:24

T79e22r51e93z52a 29H86a93j51k31o26v58a 5327942844770

8-oOdebrat matce dite, protoze nezije s jinym muzem po rozvodu? 8-o

Vse pro deti, co?

+2/0
21.6.2013 19:25

G98a71b32r37i41e58l42a 57I86v40a86n76c95o 1724808709119

A teď si představte, pokud začne matka žít po rozchodu s otcem dítěte se ženou a otec s mužem. To už zřejmě dítěti zbude dle kolegy výše pouze ústav...

+1/0
21.6.2013 19:29

R11o59b95e58r35t 43H52o24r29á21č79e48k 5452606216665

Vůbec to nechápu, genderismus je mýtus, který zachvátil především vědecké prostředí. Každý normální člověk s vámi bude souhlasit. I kdyby to ovšem bylo "chybnými vzorci chování", tak není důvod se domnívat, že můžeme společnosti vnucovat nějaký alternativní vzorec, který je metafyzicky pro člověka dobrý..

+11/−3
20.6.2013 20:50

T43e60r75e86z42a 46H47a64j64k62o65v51a 5897312704590

Genderismus je fakt mytus. Gender je skutecnost. A o tom se nevedomky dislutuje ve clanku.

0/−1
21.6.2013 18:14



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.